fredag 3 augusti 2012

Övernattning på ö.





8 kommentarer:

  1. Är det verkligen skönt att sova en hel natt i hängmatta? känns om om man är tvingad att ligga på rygg hela tiden eller har jag fel?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är inte en hängmatta, det är en hammock. man kan sova hur man vill. Man sover inte så böjt som det ser ut. Kolla lite videor på YouTube om den :)

      Radera
  2. Härligt att se hammocken in action :) Själv har ja inte köpt någon än, men hoppas på att göra innan sommaren är slut

    SvaraRadera
    Svar
    1. sover skönare i hammocken än i min egen säng :)

      Radera
    2. Har nu skaffat mig en hammock, jag köpte en DD hammock istället för en Hennesy.. Kolla gärna min blogg så får du se lite bilder på den http://molofsson.blogg.se

      Verkar dock som att blogg.se har något problem med server just nu så om det inte funkar försök lite senare i så fall :)

      Radera
    3. Gött, jag har kollat in din blogg :)

      Radera
  3. kan du inte göra en egen video då? visa olika sov ställningar, jag vill kunna sova på sidan med min nalle i famnen. Är den myggtät?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har en video när jag visar den men jag kan göra en bättre och mer detaljerad video. Du kan sova med nallen ;) inte ens en Knott-valp kan surra in genom myggnätet :D

      Radera