fredag 6 april 2012

Victorinox Farmer alox - Byta eller köpa?

Hej bloggen!

Fick nyss hem min Victorinox Cadet och Victorinox Farmer i brevlådan, beställde dem från amazon.co.uk. Den har aluminiumsidor som är silvriga. Nu är det så att jag inte har någon användning av min Farmer, så om det är någon som vill byta eller köpa den så kom med förslag! Fällkniven är helt ny, jag har bara testat verktygen så att de fungerar. Riktigt rakbladsvass! Ha en glad påsk! /Anthon.

Funktioner:
- Stort knivblad.
- Burköppnare.
- Liten platt skruvmejsel.
- Träsåg.
- Nyckelring.
- Flasköppnare.
- Stor platt skruvmejsel.
- Kabelskalare.
- Syl.

Mått:
Vikt: 86 gram.
Längd (stängd): 93 mm.
Bred: 22 mm.
Hög: 14 mm.

På den sista bilden så är det kniven i mitten som är Victorinox Farmer. Från vänster till höger: Victorinox Classic sd, Victorinox Cadet, Victorinox Farmer, Victorinox Huntsman och Victorinox Locksmith.








4 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag byter med dig direkt, sneglat på den länge. Maila mig på Knifeandlife@Gmail.com så ordnar vi något fint ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Vad trevligt! Jag ska mejla! :D

      Radera
  2. Synd, jag hade också huggt direkt... Han är så jävla snabb :)
    Lycka till med traden!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe värst vad den var populär :) nästa gång så får du vara snabbare (om det går) ;)

      Radera